Jag och mitt lyckopiller!

Jag vet att lyckopiller kan komma i många former. Det kan vara litet, vitt och runt. Det kan vara att höra en viss låt spelas. Det kan vara att äta något extra gott, som choklad eller kanske att resa till en viss plats.
Jag önskar att alla människor hade ett eget lyckopiller. Och då menar jag ett sådant som verkligen gör en lycklig, på ett hälsosamt sätt.

Mitt lyckopiller är ganska stort, även om jag många gånger tyckt det är för litet. Det är rött och blankt, ganska envist och hårigt, men alltid väldigt hängivet.

Mitt lyckopiller heter Fiona =)

I går var vi på första tävlingen sedan september förra året. Och vi gick ut hårt med att rida MSV C vilket vi bara gjort en gång, just då i september.

Fiona strålade när vi lastade ur i Mantorp och taggade till rejält när vi skulle sadla. På framridningen skrämde hon slag på en annan stackars häst med en fin bockserie.

Inne på banan blev hon lite spänd men körde inte slalom mellan bokstäverna som hon brukar.
Fint flyt i programmet och fin i handen vilket var härligt då det även var kandardebut.

I ena öppnan tappade vi helt linjen och i en sluta blev hon skrämd och for i väg. Och ändå var hon så fin!

Jämna poäng, mer samling ville domaren se. 63.4% trots två kostsamma missar och en YNKA poäng från placering =)
Puss på stjärnan!
Mot nya utmaningar!
/Sophie
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!