Härligt väder, härliga elever, härliga hästar!

I söndags dömde jag en träningstävling på Stall Hillerstad. Vi hade tur med vädret och solen strålade hela dagen. Som alltid på Hillerstad är det väldigt trevligt och glad och härlig stämning =)
Hästar och ryttare gjorde bra i från sig, några som provade program för första gången och andra som var mer rutinerade. Nu siktar vi på en ny träningstävling framåt höstkanten.
Det kom också upp fråga om dressyrkurs så jag ska kolla in några datum - vore kul om vi fick i hop något!



Den här veckan kommer jag inte i väg på någon träning. Jag ska på Helgestrand clinicen på torsdag och jobbar en massa så tyvärr får jag stå över.

Fiona har inte känts på topp sedan tävlingen i lördags. Vet inte om det är lite trots, om hon är trött eller något annat, men hon känns inte lika villig som vanlig.

Roger däremot gjorde ett FANTASTISKT pass idag! Han var så mjuk och uppe och villig och var med på allt jag hittade på . Jag blev lite sugen och bara testade att byta galopp. Han gjorde det åt båda håll!!! =)

I dag hittade jag några fina blommor som slagit ut coh jag kände verkligen frid i själen. NU är det äntligen vår =)
 
Avslutningsvis vill jag bara tacka alla UNDERBARA elever som på sista tiden visat mig så mycket uppskattning! Jag blir glad och rörd över era ord och ni är alla viktiga och betydelsefulla för mig! Kram på er =)

Från en av mina härliga elever!

God natt!
/ Sophie


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!