Avstämning, analys och nya tag!

I dag åkte jag och Fiona till Carro för träning. Först stämde vi av vår mer eller mindre lyckade tävling på VRF, analyserade och satte upp lite nya riktlinjer. Alltid skönt att stämma av med sin tränare när man fått ett sånt bakslag.

Det vi sett på träning senaste veckorna tyder på att Fiona är på väg igenom ytterligare och kanske är det därför hon nu ifrågasatt lite.

Sen jobbade vi på med energi, skolor, kvicka fötter och delar ur B:4. Emellanåt blev hon GRYMT fin men lade oxå på ett tvärstopp/kasta sig bakåt alla VRF. Så det hade hon tydligen inte glömt bort!

Bra att det hände på träning så Carro kunde se och gå in och stötta mig i hur jag ska hantera det om det händer igen. Fast vi anser nog båda att det egentligen inte är en större grej. Fiona har ju gått strålande och även hon kan väl säga i från?

Det var en kul träning, svettigt och nyttigt och förhoppningsvis är vi på samma nivå och med samma inställning och rider tillsammans på söndag när det är dax för tävling igen!

Dagens hagmys!

Lilla Roger har tappat sin sko igen (suck) jag fick dit den men troligtvis måste hovslagaren komma hit och fixa till det lite bättre.

Nästa vecka hoppas jag på att kunna träna två gånger med Zigge. Carro har någon ide´ om att vi ska tävla snart. Vi får väl se... =)

Pappa filmade lite på träningen i dag, det ser ni här!

http://www.youtube.com/watch?v=4eRZLtYAEvg

God Natt!
/ Sophie






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!