På tur!

Efter lite mental uppdatering på hästarnas fortsatta schema den här veckan så beslöt jag mig för att ta med dom alla tre på en tur i skogen.
Vädret var ju ändå hyffsat idag, växlade mellan sol och lite duggregn men allt som allt ganska trevligt =)


I bland kan jag tycka att uteritterna bara är något som  "ska göras" för hästarnas välbefinnande. Men i bland är det bara så himla avkopplande. Som i dag!




Jag kände hur hjärnan rensades och med totalt tre timmar i vår underbara natur kände jag att jag rensat upp bland tankar och funderingar och fått lite ny laddning i batteriet. Riktigt härligt =)



I kväll hade jag ett gäng träningar och det var extra kul då jag såg många framsteg i dag, alltid lika roligt!

God Natt!
/ Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!