Stolt!

Mamma filmade tävlingen i söndags. Det var mer av en slump eftersom jag glömt videokameran i bilen sedan träningen med Fiona sist. Vi brukar inte filma tävlingarna för att min älskade mamma/hästskötare vill se ordenligt och det är alltid lite svårt när man filmar samtidigt.

Men den här gången passade hon alltså på att filma och det var jätte kul att sig mig och Fiona på tävling. Har bara sett oss en gång tidigare och det var på vår C:1 debut förra hösten.

Och jag kan verkligen inte låta bli att vara STOLT.
Stolt över mamma och pappa som fött upp mitt lilla Lyckopiller. Stolt över mig själv som utbildat henne till en mjuk och energisk tävlingshäst och stolt över Fiona själv som, för det mesta ;) , sköter sig fantastiskt!

Vi ser verkligen ut att vara ett team och Fiona bjuder fint, är mjuk och uppmärksam. Härligt!

Kolla in oss!
Jag tror Fiona förtjänar en extra stor morot på sin 6årsdag 19 juni =)

Tackvare söndagens fina ritt har Fiona nu resultat för att kunna vara kvalad till Scandinavian Open i Falsterbo i sommar!
Dessutom har hon med sina fina resultat och sitt höga avelsindex i dressyr blivit uttagen som Selektionssto *** och ingår i ASVHs satsning på att få in och behålla de bästa stona i avel.

Inte konstigt att man är stolt? =)

Vi hörs!
/ Sophie

Kommentarer

  1. Ni är helt fantastiska, jag vet hur mycket jobb du lägger ner varje dag, är stolt över att ha dig som tränare
    kram Sussie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack dina ord värmer! Vi vet ju alla att det upp och ner i den här branschen, mycket svett och tårar, så det gäller att njuta när man kan =)

      Kram

      Radera
  2. Jättekul och stort Grattis till dig och fina Fiona! Ska bli spännande att se vad framtiden har i beredskap till dig och henne.
    Håller med Sussie ovan... Att ha en så duktig, ambitiös och engagerad tränare är fantastiskt. Du är verkligen en förebild :-)
    Kram från Jenny

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!