Lediga stallplatser!

Till hösten har vi ett par lediga stallplatser hemma på Långkärr. Alla fodringar och in/utsläpp ingår och du kan bland annat själv välja om du vill sköta mockning eller ta hjälp med det. Är du intresserad av att veta mer om vad vi erbjuder är du välkommen att kontakta oss på lkgard2007@gmail.com

Nu är jag officiellt igång med alla hästar för i dag stod det dressyr på schemat!

Zigge var först ut och i dag hade jag kandaret. Han kändes ganska fint och vi sammarbetade väl tills han trampade av sig en sko! Tur att vi ska ha hovslagaren i morgon!

Sen red jag Roger. Han har ju vilat nästan 6 veckor efter VRF tävlingen så jag tog det extra lugnt med honom. Stämde av hjälpgivning, gas/broms, sidförande, samsidiga hjälper och han kändes riktigt fin! Nu håller jag tummarna att han är 100 så vi kan se fram emot lite tävlingar i sommar!

Sist red jag Fiona som varit ledig i 3 veckor (galet vad tiden swichar förbi!!). Även hon fick ett lite kortare avstämningspass och det var bara att ta upp där vi slutat. Hon var på, sugen och gjorde några riktigt bra skolor!
Jenny, Jonna & Ewa

Härom dagen hade vi stallfika och två gamla bekantingar, Ewa och Jonna dök upp. Jätte kul att ses och hinna snacka lite =)

Jag känner mig återhämtad från förskylningen, blev inte alls lika illa som sist så det känns riktigt bra.
Men vem blir inte genast friskare när man har sånna här sötnosar som piggar upp en i stallet?

Små har blivit stora =)

God Natt!
/ Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!