Uppdatering

Som ni förstod av mitt förra inlägg så är det lite hektiskt just nu. Därför har jag inte tagit mig tid att blogga men här kommer en uppdatering ivf =)

Märta har jobbat jättefint och jag kan nu skritta, trava och galoppera i båda varv samt byta varv i trav. Hon har också provat på att bli longerad med snodden.

Eftersom ingen ännu sett mig rida henne försökte jag åstadkomma någon form av bildbevis från hennes rygg =)

 Märta uppifrån =)

Roger har varit riktigt fin men sista dagarna sovit mycket och känts trött när jag ridit. Så jag beslöt att han ska få gå i skogen ett tag (så länge vi har så bra underlag är det skönt att passa på) och sedan jobbar vi på om ett par veckor igen. Han förtjänar lite ledigt efter en jätte fin säsong, bara lite tidigare än jag tänkt från början.

 Nakenfis!

Fiona jobbar på bra och känns pigg och fräch. Längtar efter att komma i gång med hennes träningar igen =)

Tessan överraskar och känns bättre och bättre för var dag. I dag gick hon på lina över bommar och såg så mjuk och fin ut. Kul!

Tessan <3

Jag har hunnit med att kolla över lite kval inför nästa säsong och gjort en liten plan för Fiona och Roger med tanke på ett eventuellt deltagande i Falsterbo och Championaten. Det känns kul att ha så pass hög målsättning så får vi se vart det slutar =)

 Fåglarna är fodrade =)

 Bästa utsikten från altanen!

10-fika i stohagen =)

Jaha då var det väl oundvikligt att gå ut i ösregnet igen då...

Vi hörs!
/ Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!