Dags att vässa formen inför hösten?



Välkommen på dressyrkurs 26 - 27 augusti på Långkärr!

Är Du lika peppad på att komma igång ordentligt efter lata sommardagar som jag är, så passa på att trimma lite extra dressyr i dagarna två!

Upplägg:

Dag 1

Enskilt dressyrpass, vi stämmer av form och fortsatt upplägg inför hösten
Valfritt 30 eller 45 min

Dag 2

Enskilt dressyrpass, valfritt upplägg enligt önskemål
Valfritt 30 eller 45 min

Kostnad:
650kr/ekipage för två dagar 45 minuters pass
550kr/ekipage för två dagars 30 minuters pass

300kr resp. 350 kr/ekipage för en dag (30 min/45 min)

Vi bjuder på fika!

Tider kommer ut här på bloggen 24 augusti

Anmälan:
sittupp@gmail.com
Senast 21 augusti
Avanmälan efter 21 augusti debiteras med halv avgift
Glöm inte skriva i anmälan om du vill rida en eller två dagar, 30 eller 45 min samt önskemål om tid. Märk mailet med Dressyrkurs i rubriken tack !



Både nya och gamla elever önskas Varmt Välkomna!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!