Sommarkurs 10-11 juni

Sommarkurs i dressyr 10-11 juni 

Plats:
Långkärr Gård

Upplägg:
Enskild dressyrträning eller två och två

Kostnad:
750 kr/ekipage för två dagars 45 min pass
600 kr/ ekipage för två dagars 30 min pass
600 kr/ekipage två ryttare, två dagars 45 min pass
400 kr/ekipage för en dags 45 min pass
325 kr/ekipage för en dags 30 min pass
325 kr/ekipage två ryttare, två dagars 45 min pass

Vi bjuder på fika till alla ryttare, hästskötare och supportrar =)


Anmälan:
sittupp@gmail.com
Senast 4 juni
Avanmälan efter 8 juni debiteras med halv avgift
Glöm inte skriva i anmälan om du vill rida en eller två dagar, 30 eller 45 min samt önskemål om tid. Märk mailet med Dressyrkurs i rubriken tack !

Info och tider:
Finns här på bloggen 9 juni



Varmt Välkomna! / Sophie

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Team Sittupp Junior 2023

Pay and Ride på Stall Hillerstad

Team Sittupp Jubileumsåret 2023!